hmhm.




Visste du att jag :
(x) hamnat på sjukhus/akuten.
(x) förlorat någon jag älskade.
( ) dödat någon.
(x) bakat sockerkaka.
(x) velat dö.
(x) lyssnat på samma låt en hel natt.
(x) ätit godis istället för att gråta.
(x) varit ordlös.
(x) hatat värme.
(x) skrivit på någons arm.
(x) dissat någon som ringt på min mobil.
(x) dissat någon som gillar/gillat mig.
(x) hatat någon som jag egentligen älskar.
(x) ångrat mig.
(x) varit svartsjuk.
(x) har ätit middag med någon jag tycker om.
(/) tror på det övernaturliga.
( ) har hatat mina föräldrar.
(x) ätit jättemycket och sedan spytt
(x) hatat min kropp och mitt utseende.
(x) spelat gitarr.
(x) sjungit i duschen.
(x) har sett någon döende.
(x) har vibrerat av nervositet.
(x) tagit någon på asset.
( ) slängt porslin i väggen.
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat.
(/) gillar inte då folk frågar mig saker - beror på vad.
(/) drömmer ofta mardrömmar.
(/) skulle kunna döda för någon.
(x) skulle dö för någon.
(x) har ett/många smeknamn.
(x) somnat på golvet.
(x) hånglat med någon som är 3 år äldre.
( ) åkt buss genom halva sverige


Allt kan man ju gjort på ett sätt eller annat! Hmm. Jag har åt buffé en gång och fick sen magsjuka och då kräktes jag, så därför har jag gjort det och ibland avskyr man ju verkligen sin spegelbild så jo, allt kan man ju gjort! Eller nästan. Ehum.


Jobbat en del nu mellan nio och tre~fyra de senaste dagarna, min rygg håller på att ge upp. Dock kollar jag på ANTM och håller på att fnissa ihjäl mig åt den hyperkristna tjejen. Finns skillnad på religiösa och religiösa personer minsann. Det gör det visserligen inom allting, men ändå.

Kommentarer
Postat av: Jaedze

Svar: jag vet, japaner e föör konstig ibland^^

2009-07-15 @ 18:24:35
URL: http://jaedze.blogg.se/
Postat av: Sandra

HAHAHAHA, vilken rolig bild <3

2009-07-31 @ 19:31:10
URL: http://carcrashheart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0