"man var ju nykter imorse, men nu börjar det ordna upp sig.."

Just nu hör jag "all of me for you... tonight..." samtidigt som Jixie berättar om ny fanfiction multichapter hon skriver. Öh, ja, kombinationen av dessa två saker gör att man genast antar att "jaha, nu blir det NC-17".
Inte för att det är något negativt, men jag borde sluta associera saker och ting med varandra.

Jag vet att jag är oaktiv, jag vet jag vet jag vet jag vet. För sjutton. Men jag har giltlig förklaring; jag sommarjobbar. Det du. Det är det visserligen många som gör, men i alla fall. Jag har lyckats få sommarjobb på Scandic och städar hotellrum. Det man hittar i vissa rum kan vara mindre uppskattat av städpersonal men i övrigt tycker jag att det är ett väldigt trevligt jobb!
Faktiskt. Det gör jag.

Nu ska jag kolla på Sällskapsresan.

"Att dom bara orkar, våra storkar."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0